Somnade..

Smart man är då... Somna i soffan tidigare ikväll, kanske inte så bra! Måste ju kunna sova imorn eftersom jag ska gå upp halv 5 imorn. Hmm.... Var iaf skönt med en liten nap efter middagen. Har suttit framför tvn annars och myst med lite popcorn och vatten. Tjötat en del med Tereze på Skype med. Känns fortfarande overkligt att hon är i USA. Hahaha... Du har varit där i 2 månader snart.. Så om 10 ska du hem...!! Hahaa..
Ska ta och borsta mina tänder och göra mig redo för sängen. Alltid skönt att bara kunna lägga sig när man känner för det.

Hur ska jag göra med kissen imorn..? Ska han vara ute eller inne tro? Blir nog ute tror jag faktiskt. Får se vad han säger om det.

Puss så länge..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0