Sovmorgon igen..

Goood morgon..
Är helt sjukt va trött jag är på morgonen, kom upp 10 idag. Funderar på hur jag ska orka komma upp imorn då jag ska åka klockan 9.. Hmm.. Blir att lägga sig i lagom tid ikväll :) Är sååå sugen på att dra till Skövde eller Lidköping, men jag borde verkligen inte och kommer förmodligen inte att göra det. Hihi... Blir nog att jag drar upp till ÖoB, kanske Jysk och lite sånt. Finns ju faktiskt små söta butiker inne i Skara med. Varför inte dra till SoHo och den andra lilla klädbutiken som jag inte minns namnet på :)
Ska försöka städa lite här med sen, skura toan osv... Måste verkligen det. Och fixa kattvakt.. Urk..!!

Finns massor och göra verkligen känner jag nu, ska måla naglarna, slå in paket till barnen och säkert massa annat kul med =P hihi... Får se hur det gått när jag kommer tillbaka ikväll.. Ska försöka hålla mig borta från datorn.. Hmm.. :) hihi..


Ska ni göra idag..??

Puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0