Spöken..?

Hejsan...

Sitter här i sängen ikväll igen. Eller natt är det väl.
Har läst det bloggar jag brukar kika på :) Undra varför man tycker det är så kul? Känner ju inte dom och varför skulle jag bry mig om vad dom gör? Gör ju egentligen inte det. Tror mest att det är för inspiration och kul och se hur andra har det i deras vardag.

Har själv haft en bra dag idag. Är så sjukt trött denna veckan, kan ju bero på att min förkylning inte vill ge sig. Har iaf känt mig kär idag (?) Fattar inte varför, hahaha. Var bra musik på P3 ett tag då det kändes ännu starkare. Knasigt. Tror nog jag skulle vilja bli kär igen, fast ändå inte. Trivs med att vara själv samtidigt som man saknar att ha någon.
Hade tänkt lägga upp favoritlåten just nu på tal om detta. Men hittade inget bra youtube-klipp. Tycker video distraherade en från att lyssna på låten. Miss Li - Dancing the whole way home! Sedan får ni söka efter det bäst ni vill. Texten är så underbar iaf. Satt på jobbet och sjöng med i den tidigare idag. Hahaha.. Visst blir man lite kär!?

Varför skrev jag Spöken som rubrik? Hahahaha.. Förvirrad. Funderade lite över det innan jag börja skriva. Hör ju saker här när jag ligger i sängen. Precis som om någon skulle vara någonstans i huset, vinden, garaget typ. Men eftersom det är så dåligt isolerat och så pluttigt hus så är det nog bra saker från utsidan som hörs. Jag är inte rädd iaf så. Får fråga Bosse om han känner något när han kommer hit nästa gång. Hihihi..

Blir nog att åka till mamma och få käk imorn. Orkar inte laga mat. Klipper kanske gräset om det är uppehåll, ser dock mörkt ut. Annars blir det en röjardag på fredag då jag är ledig, klippa gräs, tvätta (kanske), städa osv. Känner jag börjar sväva ut på massa konstiga saker nu. Hahaha. Dags och sova ju! Skriver kanske ett par rader imorn.


Natti natt på er turturduvor! <3

Puss puss..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0