Sweet 16 UK

Tjena...

Sitter och kikar på My Super Sweet 16 UK. Vad bortskämda skitungar gör mig förbannad. Inte konstigt vår värld ser ut som den gör när folk inte har någon som helst medkänsla för andra människor. Varför? Varför gör föräldrarna såhär mot sina barn? Menar inte att man ska snåla på saker och ting och sådär. Men det måste finnas lite uppfostran. Det är föräldrarnas uppgift att göra sina barn till människor som visar folk respekt, som förtjänar respekt. Lära dom om moral, rätt och fel och annat som man måste veta innan man kastas ut i livet.
Man kan ju köpa barnens lycka men vad blir det av dem då? Säger inte att det alltid går fel men. Något med SS16 som är roligt det är när dom som varit med får vara med i ett annat program på MTV som jag inte minns vad det heter, dom får iaf åka iväg till små byar och andra ställen och se hur människor har det som inte lever lyxliv. Klockrent. Tror verkligen dom lär sig en jäkla massa på det.
Så kan det vara.

Ska nog ta mig en dusch snart, ska bli skönt efter allt skitväder som håller på och busar utanför. Borde ju städa med men får se om jag känner för det. Hihi...
Ska väl packa och lite sånt med.

Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0