14 juni -09

Kunde hitta någon bättre rubrik just nu i huvudet.
Tänkte lägga upp lite bilder, men gör det i slutet av inlägget.
Jag och mamma har varit i huset idag igen, såklart! Vi har målat och tapetserat, så nu är äntligen alla tapeter uppe!! Woohoo. Vi har även målat, eller JAG har målat hyllplanen och garderoberna på insidan. Så mycket bättre det blev alltså. Väggen i sovrummet där det är massa rör och skit har vi även målat vitt. Blir så rent och fräscht. Ska åka iväg i veckan och måla klart hyllplanorna och garderoberna innan jobbet. Inte så kul och behöva stressa iväg men det måste jag! Blir ju kul och få det klart med så :) För sen börjar flyyytten! Jippi!!
Nu så ska ni få lite bilder.
För jag måste gå och göra några kvällsmackor innan jag svälter.


Här har vi dom färdigtapetserade garderoberna.


Den fula väggen i sovrummet, som nu är vitmålat.


Här står mor och gräver, hahahaha...


En söt liten rosväxt jag fått av mormor.

 
Här har jag målat hyllplan, lite kladdigt blev det!

Nu äntligen ska jag få äta!
Hej svejs...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0