6 dagar kvar..

6 arbetsdagar kvar, sen är det semester mina vänner!!! Ska bli sååå härligt!!
Idag har varit en ganska meningslös dag. Haha.. Jobbade, åkte och handlade, hem och starta en tvättmaskin, laga mat, starta diskmaskin och sen en nice dusch och nu sitter man här och har kollat lite på Cops, hahaha.. Så bra :) Får se vad tvn bjuder på ikväll.. (?) Nu blir det 2½ män, sen såg jag att det var Lyxfällan ikväll, måste nog nästan se det, brukar vara kuligt så. Hihi..
Imorn ska jag, mamma, Lindis med familj åka till Skövde och kika lite. Är så suuugen på att shoppa :) wohooo...
Helt uppe i 2½ män nu så kan inte skriva mer, tappar bara bort mig, hahahaha :)


Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0