Bilder...


Visst är det nice och se på när andra jobbar!
Här är det Lindis och Kjelle som gör fondväggen i sovrummet!

Här är det Kjell som kämpar med garderoberna!


Här ser vi Tuva, Josse och Neo.. + min fina hall!!


Här har vi fondväggen i "salen"


Här ser man fondväggen (till höger) lite bättre i sammanhanget kanske :)


Krille sågade ner den fula busken! Så niiice!!
Sen står Josse i "katt-rummet"!

Det är vad jag hade och bjuda på nu.

Har varit en seg dag på jobbet idag.. Tur det bara är 3 dagar kvar att jobba. Åkte till mamma efter jobbet och fick lite mat och sånt gött :) Sen for jag hem, var så trött!
Så nu sitter jag här och kikar på nätet och läser bloggar!
Ska nog skriva ett mail till syrran, sen svara Susy på hennes mail. Så tråkigt. Gillar inte att skriva på engelska, men jag måste verkligen höra av mig, känner mig så dum, nu när Ron varit sjuk och så.


Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0