Bilder...


Här står lilla mamma i "salen".


Här är hon i det blå rummet (sovrummet)


Den gröna hallen


Det lilla inglasade! (Den ev. kattens rum) hihi..

Det var lite bilder iaf.

Idag har jag varit ganska duktig. Gick upp och tog en dusch och en frukost. Sen bara det iväg till Colorama där jag beställde tapeter till hallen, får se hur det blir. Bilder kommer så småningom :) Tog med mig massa pärmar med olika tapeter för och se hur jag ska göra i sovrummet. Köpte EasyCover med, sååå dyrt =/ shiet.. Ja ja, ska det bli fint så :) Åkte ut till huset sen och grejsa, tog ner massa krokar och sånt. Så imorn så börjar äventyret på riktigt hihi... Då ska det grejsas :) Syrran kommer med och hjälper till, hela helgen ;) Hoppas vi hinner en del!!

Nu ska jag kika lite på nätet..


Puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0