Damm..

Jag har damm i hela näsan, halsen och lite överallt!
Gårdagen var fullspäckad med grejer! Jag, syrran och Tuva jobbade förfullt.


Tuva var en pärla som städa upp alla tapet-rester.

Vi avslutade kvällen hemma hos Josse, vi tog en ugnsmacka och te.
Sen färgade vi håret halva natten! Var hemma 2 den natten.

Var uppe 10 idag och tog det lugnt på morgonen. Åkte och kika på Färg och fantasi som har öppnat igen, sen hämtade jag mina tapeter på Colorama! Vid halv ett kom syrran och hämta mig så drog vi till huset! Började med en fika! Haha..


Festis, muffins och finska pinnar!

Efter en massa arbete som kom äntligen den första tapetvåden upp!


Duktigt Lindis!

Skriver mer imorn tror jag :) Kanske kommer fler bilder med!


Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0