En härlig dag..

Har varit en halvbra dag på jobbet idag, lite segt och jävligt.. Direkt efter jobbet drog jag till Jysk och köpte gardinstänger :) När jag hade varit hemma en stund ringde pappa och fråga om jag skulle följa med till Beijers, vilket jag gjorde. Oh fyfan va virke vi köpte, hahahaha.. Så jäklar vilken altan jag lär få :) Kommer bli så niice. Längtar massor...! En stund senare som kom syrran med Cantons Pekingsoppa och Kyckling med Cashewnötter :) Mums mums vad gott det var..!! Sen hjälpte hon mig att sätta upp gardinstängerna + lite andra saker :) Härligt härligt med lite hjälp.. Har även packat upp lite mer saker idag. Så bara 4 lådor kvar nu, hahaha...

Nu är det fotboll, U21, Sverige - Serbien. Och va grejer det händer, kollat 15 min kanske och dom har spelat 31. Redan då jag bytte kanal stod de 1-0 till Sverige, sen gjorde dom ett mål till (2-0, på straff), sen gör Serbien ett mål och ganska nyss gjorde Sverige ett till. Hahahaha.. Sånt gillar jag! Det ska hända saker hela tiden! Men nu ska jag sova, blir spännande och se om det blir en seger åter igen för Sverige! Heja Heja... :)


Natti natt.. Puss..

Ps. På lördag ska jag till Stenum till Djurens Vänner som har öppet hus, då får vi se om jag kanske kan skaffa mig en liten kissemiss :) En liten Mingus... :) hihi... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0