En riktig måndag...

Bläää...
Var en rätt seg dag på jobbet, krångel och så.. Efter jobbet åkte jag till lägenheten där bästa mamman i världen hade städat, eller städade, flyttstädade!! Jag kom dit med kebabtallrik och cola hihi.. Sen städa vi 2 timmar ihop eller så, kändes som det inte hände något! Urk. Får åka dit imorn kanske och se vad som behövs göras mer. Åkte vidare till Ica och handlade. Väl hemma så var jag bara tvungen och ta mig en dusch, men precis då ringde det på dörren. Då kom min storasyster och hälsade på en snabbis, hihi.. :) Trevligt trevligt.. Nu har jag duschat, fönat håret och krypt upp i soffan...!! Så nu sitter jag här och kikar på tv :) Mommas boys?? Ärligt!! Urk! Bättre med Roomservice som jag hittade på 5an :) hihi...


Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0