En vaaarm dag...

Oj oj, vart ska man börja??? Urk.. Denna dagen har varit så sjukt varm... Att klippa gräset i en kvart var pest... hahaha... Tur det inte var mer kan jag säga =P Blev ingen frukost i solen, har inget matlust alls nu när det är så varmt..!! Drog till syrran sen och följde med henne ner till Götene där vi tömde lägenheten och hämtade Tuva som hade varit på kalas på badhuset. Handlade lite mat och åkte hem till syster och lagade mat :) Grillad gös med färskpotatis och creme fraiche sås med rom :) Mums mums mums..! Till efterrätt åt vi självklart jordgubbar...!!! Åkte hem sen och kollade om min kisse hade klarat sig och självklart låg han bakom soffan, hahaha.. Så knäpp.. Känner på mig att han kommer terrorisera mig hela natten igen.. Tur man jobbar em..
Ska nog vila en lite snabbis på soffan nu...
Hoppas ni har det gött där ute i sommarsverige..!!


Puss...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0