Får gå...

Vinnaren var okej! Grattis...

Fy satan vad det är varmt här!!!! Dags och öppna fönstren... Tror det är den förbannade tvn som värmer upp en del =P

Vet inte varför jag sitter här och skriver massa goja :)


Tezz starta sin cam förut och visa lite från där hon bor nu :) Poolrummet och lite sånt ;) Nice nice... Och den lilla söta hunden, hahaha :) Sikken liten bus. Vill också åka iväg, bort från allt, men samtidigt inte. Har ju huset och ta hand om :) Kommer bli mys det, med katt och allt sen längre fram :) Toppen...


Nu ska jag platta mitt hår, mkt viktig info :) Sen blir det nog ingen mer action idag, kanske får packa ihop min smutstvätt, den får allt följa med till huset imorn :) hahaha... Nice nice..



Puss...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0