Inte igen...!

VA?? Snälla.. Om och om och om igen så får man fan skämmas för att vara svensk!!!! Allt blir ju fiaskon! Nu hoppas jag verkligen att vinnaren i Talang inte blir nån tönt. Jag borde väl egentligen inte säga något, jag röstar för det mesta inte. Blir bara arg då jag lagt pengar på något så vinnar nån annan sen :) Fel tänk, jag vet.
Just nu dansar Akira loss, han är en värdig vinnar helt klart. Jag hade hoppats på att Lennart Bång hade kommit vidare, röööstade faktiskt på han, men icke. Då kom det förbannade svenskafolket och la sina röster på nån liten 9 åring som inte ens kan sjuuuuunga! Please, låt han komma förbi målbrottet innan han får sin chans!!

Nu ska jag inte sitta här och spy mer. Kom och tänka på juryns och svenskarna wildcard?!?! Hallå, helt sanslöst. Vet att det finns känslor bakom dom som fick den chansen, men fanns bättre, sorry. Är ju alltid så! Då var det reklam redan..!!

Värdelöst. Blir till att lyssna på Zacke feat Movits - Spela mig på Radion....


Yeeah... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0