Kattägare..

Nu är min söta lilla kisse på plats :) Är så glad jag och syrran kom iväg till Djurens Vänner. Fick en liten katt till slut. Han var väldigt eftertraktad min lilla vita söta gosnos :) men jag fick honom!! Så nu ligger han bakom tvättmaskinen och gömmer sig, vore väl konstigt annars. Låter han vara så han får känna av läget lite. Han ligger där och sover så. Han är väldigt speciell min kisse, han är nämligen vit med ett blått och ett gul/brunt öga :) Så fin! Född i oktober är han så är inte ett år än. Hoppas verkligen han kommer trivas här :) Han var kelig på djurhemmet så :) hihi.. Nu ska han vara inne i 2 veckor så han får känna sig hemma innan han kommer ut, vill ju inte han ska springa bort lille busen :) hihi... Ska lägga upp bilder på han sen när han vågar visa sig :) hihi..


Puss...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0