Lägenhetens dag...

Idag har jag pysslat om lägenheten lite. Jag har diskat, lagat mat, diskat igen, plockat lite, packat en låda till, bytt sängkläder och duschat! Nu skrev jag nyss ett mail till Syster-Yster.
Annars sitter jag bara här i soffan med datorn i knät och har en bamseskål med popcorn vid sidan av mig! Det är ju fotboll, Sverige - Malta, då får man äta popcorn, dricka cola och äta Fruxo! Haha..

Malta höll precis på att göra mål vilket gjorde att jag stannade upp lite, man får ju en klump i magen varje gång dom skriker till!!

Imorn ska jag iväg till huset iaf efter jobbet. Ska dit och slippa lite tror jag och packa upp lite lådor med kökssaker som jag packat ner idag.

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen :) Heja Sverige!


Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0