Muggla...

Hahaha... Min systerson är världens sötaste, eller båda hennes söner och självklart min andra syrras dotter!
Fick höra små söta ord från Måns idag. Han är bara för söt!!!

Igår hade han sagt till sin mamma (Kajsa) att han hade ont i blöjan!! Hahahahaa....
En annan dag så hade dom försökt komma på olika djur som började på samma bokstav som på deras namn, Felix hennes snart 6 åriga så kom ju på lite olika djur, fisk, fågel osv.. Sen satt Måns och fundera på vad han skulle komma på för djur på M...? Hmm, Mmmmm Muggla!!! Hahahahaha...!!!! Tycker det är asroligt!! Sötaste någonsin.
Även ett fint litet fel i språket som han hade kommit på var, smugsmälla!! Hahahaha... Nu har vi döpt om flugsmällan till Smugsmälla, bara så ni vet!

Ja, ja... Jag tyckte det var roligt iaf och jag saknar mina små änglar hur mycket som helst :) Hoppas kunna åka till dom snart. Vi vet ju inte hur det blir med våra filminspelningar ;) Vill till Liseberg och sånt kul med. Får väl se hur det går med det också :) Blir nog en toppen sommar iaf känner jag på mig!!


Simma lugnt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0