Myskväll...

Då var det äntligen helg..!

Var en riktigt tråkig dag på jobbet, skitmaskin!

Åkte till Ica efter jobbet iaf, för att köpa lite mys! Så ikväll blire chips, dip, cola, godis och bara slappa! Tog mig en lång och skön dusch nyss, rakade benen osv. Är ju så underbart!

Fick ett mail från syrran idag som har fått mig att längta lite extra till semestern :) Hon har ett skolprojekt som jag och min andra syrra kanske får vara med att hjälpa till med :) Lät verkligen askul Kajsa! Detta måste vi prata mer om.
Är ju så att jag och mina kära systrar har spelat in lite filmer och ljudböcker mm som yngre och visst vore det kul och göra om det igen! Klockrent. Längtar efter att få höra mer om det!!

Dags och göra lite dip kanske. För nu blire myskväll i soffan!!!


Simma lugnt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0