Nerbäddad i soffan...

Det är såå skönt att man kan få bädda ner sig i soffan med mysbyxor, tjock myströja OCH filt!! Det är inte svinkallt i huset det är det inte, men det är mkt kallare än i min bastu till gamla lägenhet! Blev lite förvånad när jag kände att jag satt på mattan framför datorn och frös. Så satte på mig en myströja, som jag knappt vet när jag använde sist, säkert ett år sen. Tyckte det skulle bli skönt och bädda ner sig i soffan med och då åkte filten över fötterna, fyfan va mysigt det är! Längtat efter detta :) Myspys...
Kom på en till sak som nu är lite annorlunda efter det att jag bott här en dag, hahaha. En dag! Att det enda som finns i diskhon är en kastrull, resten står i diskmaskinen som nu är igång. Livet är väl underbart.
Nu ska ni få lite fina grävmaskinsbilder.


Här sitter pappa i grävmaskinen.


Här tas resterna av busken bort. Gick bättre än jag trodde.


Här är kvarlevorna...! Hahaha...
Bra jobbat Krille och pappa som fick bort den fule..


Puss, nu ska jag fortsätta mysa framför tvn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0