Nu så..

Nu är jag på banan igen :)
Min dator hade ett litet ryck igår! Försökte skriva flera inlägg men hände inget. Så nu är jag igång igen och ska väl försöka ta ikapp det ni inte missade igår ;)

Ringde en som ville kolla på lägenhet, han var här nyss med sin bror och kikade, så vi får se hur det går.
Sen ringde min pappa med och snackade lite om altanen som ska byggas snart :) weiiiee...

Igår så blev det väl äntligen bestämt att det blir på lördag jag flyttar efter lite om och men! Ska bli sååå kul, även om jag vill ha det gjort tidigare :) Men lördag är ju bättre än, hmm, inget? :)

Idag ska man börja jobba klockan 14 också, jippi... För ett jävla möte som kommer bli kaos, hahaha :) Nej då, blir nog bra. Får ju sluta tidigare vilket kan behövas för imorn ska jag packa packa packaaaaa. Förstår inte hur jag ska hinna få ihop allt innan lördag. Vet att det kommer lösa sig, det gör det ju alltid, eller hur? :)

Kanske skriver senare, är helt fast i Våra bästa år!!


Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0