Packar upp..!

Börjar bli segt och packa upp nu. Vet inte vart jag ska få plats med allt?!?! Hahahaha...
Dagen började iaf med att jag vaknade upp i ett ganska kallt hus, men var varmt och mysigt under täcket! Hade ingen vidare lust att gå upp då! Väl uppe så tog jag mig lite frukost och satte mig vid datorn :) Vart annars? Hihi... La in lite bilder på FB, dom kommer även upp här såklart :) Sedan fick det bli en dusch eftersom jag inte hann det igår :O Riktigt skönt! Inte världens största dusch dock, men men :) Sen har jag fixat och trixat med alla saker som ska få plats. Nu hamna jag här igen, och när man känner efter så är jag hungrig med, orka!! Ska nog iaf plocka lite till, sen dra iväg till coop skulle jag tro. Har lite saker jag behöver ordna med, som ni vet, jag har ju ingen tv som fungerar för tillfället!!!! Lägger upp lite bilder, sen måste jag börja fixa igen, blääää... Tur man har P3 som kör massa bra musik! :)


Nu har lilla Arla-Trollet lämnat Götene.


Kaoset i tv-rummet...


Ännu mer kaos.


Massa flyttlådor i sovrummet.

Nu ska jag göra lite nytta... Har hunnit med en hel del under tiden jag laddat upp bilder, hahaha.. Hinner inte vänta på sånt så har gjort lite nytta under tiden. Men nu ska jag sätta lite fart igen.

Puss puss...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0