Regn...

= nu är det midsommar :) hahaha... Det slår nästan aldrig fel. Men jag skiter i vilket, imorn blire flytt! Ska köra dit lite saker iaf. Tömma kyl och frys och sånt tråkigt! Sen blir det myspys och fotboll, hahaha. Kan man tänka sig!?! Men lät spännande på radion då U21 var igång då Sverige - Vitryssland spelade, så måste nog faktiskt se Sverige - Italien!
Lördagen blir ju ännu bättre då de stora tunga sakerna ska flyttas, jiippiiii... :D

Ska snart göra mig klar för sängen tror jag, så jag orkar upp imorn. Ska åka till mamma och ta en frukost med. Hämta hammare och skruvmejsel så jag kan få ner det sista från väggar och tak :) Kommer bli så bra när jag får börja pyssla där borta sen. Kommer bli pisstråkigt och börja pendla men :) Det kommer det vara värt. Är ju bara 2 veckor kvar och jobba, sen är det semester i 2 veckor. Fan va jag ångrar det! Men men, kunde ju inte veta jag skulle skaffa hus, var inte mycket man visste för några månader sen! Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven? hahahaha... Trött nu :)


Natti natt... Puss...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0