Snart börjar den...

...arbetsdagen alltså. Har suttit hela dagen och funderat på när jag ska gå upp imorn, så ligger lite före haha.. Får la göra lite mackor till jobbet så man är klar att gå sen. Får bli till att gå denna veckan. Är ju riktigt skönt och åka bil, men så länge det inte regnar så får jag väl ta vara på de få dagar jag har kvar att gå. Sen blir det ju bil varje dag istället :) På tal om bil, fyfaaan va bensinen är dyr och jag som måste tanka =/ ångest. Inget kul alls. Har ju inte så mycket val så. Packat ner lite tavlor i bilen nu, ska ta med mig lite mer saker sen när jag går, så man har med sig lite saker då man åker imorn. Blir nog till att försöka komma upp vid 8, jiiipppiiii... Längtar redan, NOT! Får väl ta mig i kragen och fixa lite här.


Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0