Solning...

När jag åkte till jobbet igår så fick jag en lagom chock när jag såg att dom hade öppnat nya motorvägen, hahaha.. Visste knappt vart jag skulle ta vägen. Men gick bra och kul och köra i 110 :) woohoo.. Dock är inte min bil asrolig att köra fort med eftersom den varvar så högt och dånar... hahaha.. Men ska man behålla körkortet iaf prövotiden ut så :)

Nu var kissen precis på väg ut, hahaha.. Lilla fegisen, vore så skönt om han lärde sig gå ut snart. För fyfan va arg jag var i natt, pallar inte att han väcker mig 3 ggr minst varje natt...!!

Ja ja.. Idag har jag inte hunnit med så mkt, blev frukost sen en liten kort solning.. Var riktigt skönt ute eftersom det blåser lite idag. Men eftersom man ska jobba sen så måste det duschas och massa såna tråkiga saker. Ska åka förbi Jonstorp innan jobbet med och hämta nyckeln till lägenheten och sen åka till lägenheten och kasta in dom så slipper jag tänka på det mer, woohoooo!!!!

3 dagar kvar nuu...!!! Fyfan va nice.. Hoppas vädret håller i sig, annars får det fan bli solarium!! hahaha...


Puss...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0