Sorry...

Jag är ledsen men bloggen hamnar inte överst på listan numera :) haha...
Har inte tid och skriva massor.. Kanske hinner med lite imorgon beroende på vad jag känner för :) Måste bort till färgaffären + att jag kanske drar förbi huset och tittar till det..! Duscha står högst upp på listan hahahaha.. Kände mig inte så fräsch idag, inte för att jag blev svettig av att riva ner tapeterna men dammar ju en del!

Ja ja, nu är mina ägg klara, så blir till att stoppa i sig ett kanske, om jag hinner. Vill bara lägga mig så jag orkar upp imorn :D

Brännan känns lite bättre nu, iaf sista timmen på jobbet. Hoppas jag kan sova ordentligt!
Blev 6 champinjoner till kvällsmat istället ;) hahaha...


puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0