Sverige - Italien

Jopp, nu sitter jag och ser på fotboll :) Ska nog sätta oss ute och kika på det.
Har varit i huset och grejsat lite idag, satte dit hyllorna i garderoberna. Annars har jag mest bara varit hemma hos mamma och snackat skit och skrattat, fyfan va jag skratta när Bosse steg upp ur sängen föurt. Eller såhär var det.
Jag och mamma satt och åt frukost och märker att det börjar se riktigt mörkt ut ute. Efter en liten stund så känner vi på oss att fan det kommer nog regn snart, dags och gå ut och väcka Bosse som ligger ute på en madrass på altanen. Precis då mamma öppnar dörren då kommer spöregnet, Bosse flyger upp från sängen och är inne på mindre än en sekund! Varav 3 sekunder senare det börjar hagla, alla kastar sig ut för att plocka in madrass, täcken, dynor och liknande. Är det inte bara helt underbart med svensk midsommar.
Nu skiner iaf solen och fotbollen är igång. Lite nörd har man ju blivit. Men bäst blir det då matchen är slut och tröjorna flyger av, hahahaha :)


Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0