Time to go..

Snart ska jag dra mig hemifrån så jag hinner med lite saker innan jobbet... Ni vet vad.. :)
Jag och syster Lindali har bestämt att vi ska på Töreboda-festivalen, hahahaha :) Aldrig varit där men kan nog bli bra. Bättre än och sitta hemma iaf. Får ju bara ångest av att aldrig få något gjort här, hihi.. Behöver verkligen städa, kanske blir att jag gör det på fredag eller söndag. Sen har jag bara semester, semester, semester..!!
Fick ett vykort från mina söta systersöner. Dom ska ha kalas så ska försöka hinna maila henne nu. Vet dock inte hur jag ska göra än??? :O hahaa.. Måste ju upp och hälsa på dom men vet inte om jag ska åka då eller en annan dag.
Tror kissen kommer våga gå ut snart hihi.. Ställde hans kattlåda i "kattrummet" så han måste vara nära dörren hihi.. :)

Ha en underbar dag i solen :)


Puss..


 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Taack =)Känns som jag ändrat stil lite! men men, dom har så fina kläder där.hihi.

Ja, hoppas hon blir glad. funderar på att köpa ett halsband till mig med.haha. dom har halva priset i hela butiken så...



Vilka spelar på festivalen då?

puss

2009-06-30 @ 16:43:17
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0