Ungkarlsliv...

Jag lever ungkarlsliv, fyfan va gött!!!!
Är så otroligt trött idag med. Helt sjukt. Jobbet var segt och tråkigt. Efteråt åkte jag till lägenheten och dammsög och svabbade, äntligen klart!! Sprang ner till bilen med speglar, påsar, dammsugare mm, till slut fanns det inte plats kvar i min lilla pärla. Så har en spegel, hink+ mopp och en micro kvar där nu. Får ta det i helgen!
Åkte hem, bytte om, åkte till Coop och handla mys, sen beställde jag en kycklingtallrik från Rocco..!!! Vart annars. Njööööt så mycket av maten, såååå gott!! Och nu tittar jag på fotboll, Sverige-England. Kan det bli mer ungkarl?? Hahahaha... :) Underbart. Ska snart hämta in sakerna från bilen, sen ta en dusch i pausen. Blir soffan sen resten av kvällen, kan inte bli bättre!!
Kanske får strunta i att åka till Djurens vänner imorn :( Ingen som kan följa med mig. Får se hur det blir. Nu ska jag njuta av helgen..!!!


Puss...


Ps. R.I.P Michael J... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0