Utekatt..?

O Herregud, hur ska jag få denna lilla kissen att bli en utekatt? Hahaha.. Visst dom sa att han skulle vara inne i 2 veckor, men pallar verkligen inte kattlåda... Blää..!!! Så tänkte att köper jag ett koppel och börjar träna honom att vara ute lite så kanske han kan vara ute själv om 2 veckor. Hmm... Tänk om! Var iväg och köpte koppel och sånt + lite leksaker som han kan ha när jag jobbar sen. Ja då över till att jag skulle försöka få ut honom. Satte på koppel och sånt och sen öppna jag dörren. Han ligger väldigt hårt tryckt mot golvet och då tänker jag att det kanske går enklare om jag hjälper honom ut. NOT!! Han får panik den lille stackaren och lyckas komma ut selen och gömmer sig bakom mina leca-block som står här ute. *Pust* Han står och jamar och undrar vart han ska ta vägen. Jag försöker visa honom ingången men inte. Han springer förbi och ställer sig på andra sidan dörren, till slut hittar han dörren, springer in och gömmer sig bakom soffan. Ja ja, får göra ett nytt försök imorn.
Ute är det så sjukt varmt. Tar 2 sek så är man helt genom svett när man kommer ut. Fyfan..!! Får nog bli att lägga sig och sola imorn :) med eller utan kissen bredvid haha... :)
Kom på att jag måste ringa Thomas med så jag kan bli av med lägenhetsnycklarna så fort som möjligt...



Puss hej...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0