Väntar...

Här sitter jag och väntar på min mor. Det kan ju ta sin lilla tid så egentligen borde jag äta något. Vet annars att jag kommer att bli hungrig när jag kommer till huset sen.
Ska hämta upp lilla Tuvisen sen med. Då ska hon få jobba, hihi :) Hon har varit så himla duktig när vi varit i huset, även om det är svårt och sätta henne i arbete ibland :) Hon gillar att hjälpa till, men finns ju saker hon inte riktigt klarar av heller, eller som tar för lång tid för oss om hon ska hjälpa till. Men har funkat jättebra iaf, och nu ska hon med mig och mamma idag. Blir kul det! Fick höra att min mormor skulle komma och hälsa på med! Treeevligt tycker jag. Hon har ju aldrig varit i min lägenhet under den tiden jag bott här (2½ år) så är väl på tiden att hon  ser huset iaf.

Ska nog packa ner lite nödvändiga saker, ska ju sova hos mamma inatt så. Sen ringa henne så jag vet läget lite + äta frukost + fixa med lite annan packning till huset. Vill flytta dit allt men det går ju inte än :)


Vink vink till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0