Äntligen torsdag :)

då var det torsdag igen då...
bara en dag kvar av arbetsveckan :D woohoo.. :)
idag hände det inte så mycket så mycket på jobbet :) rätt soft faktiskt.. möte sista 2,5 timmarna men.. gick bra ändå.. sen var lilla tezz uttråkad så åkte till henne, så drog vi till rocco sååå klart :D hihi... sen gick vi en sväng hem till louise nya lya :D shiiiiit... såg ut som kriget hahaha :D dom hade fullt upp kan man säga :D men kommer nog bli riktigt bra när det är klart iaf :D
själv går jag mest runt och hoppas på att min mobil ska komma imorn, men tror dock inte det!!! urk... men kan ju hålla tummarna iaf :D hihi... vore kul, så man kan få den i present från sig själv..
jag och mamma ska nog iväg och titta om tv-bänken jag hitta på jysk finns i lidköping imorn :D + att vi ska hämta syrrans bil =P schysst ho´ är det och låter folk sköta sånt när hon är utomlands hahaha subba =P
ja ja, nu ska jag duscha sen ta en glass och krypa ner under filten i soffan :D underbart!!!

hörs senare kanske..


ciao och puss...!! (L)


ps. HAHAHA hade fått ett gb-inlägg på min bilddagbok.
 Anonym   Idag, 12:37
du ser ut som en missbildad röv i ansiktet. Trä en påse över huvudet innan du går ut nästa gång ditt jävla vidriga äckel! Alla hatar dej


hahahahaha, har inte folk bättre saker för sig?? ds...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0