denna veckan går fort..

skönt när veckorna går fort...
denna veckan har det blivit en del på schemat :) måndagen var ju ganska lugn dock :) igår var det banken, idag har man varit och kollat på huset, sen imorn (sista arbetsdagen) så ska jag hem till mamma och käka våååfflor :) är ju våffeldagen idag (onsdag) egentligen men blev inte riktigt så :) med lite gull med mor så fixar hon det imorn :D ska bli gööött :D sen blire möte på jobbet, inget kul det... känns lite jobbigt, fick ju veta idag att dom håller på och omorganiserar.. så nu försvinner två av oss till andra linjer.. trist, men ändå skönt för en själv att man fick vara kvar...
på fredag ska jag åka till syrran på frukost :) underbart och slippa tänka på det :D siss och jag ska ta en sväng till Lidköping och kolla på något kul till Lillybell :) Sofia och Magnus ska ju ha namngivelsekalas för henne på söndag :) så får hitta nån liten present :) man vet ju aldrig kan ju bli en liten present till sig själv med hihi :) blir en myshelg med snutten med, även om den blir lite kortare än vanligt.. :) han ska ju ut och roa sig med jobbet :D så får väl se vad jag hittar på :) finns alltid nåt skoj :D om inte annat så har jag en lägenhet som behöver städas... urk.. tror jag har nämnt att jag är ledig på måndag med ;) hahaha ska bli sååå nice :D underbart och bara få en ledig dag.. tänker inte göra nånting då :D bara softa... :) kanske blir dags och koppla in Louise nintendo wii :D haha så länge man har det kvar :D hihi...

nu ska jag titta vidare på familj annorlunda och sen sova, känner att ögonen är rätt grusiga... :S

natti natt :)


ciao och puss.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0