Dragé egg....

underbart!!!
nu är dragé eggen tillbaka :) dom riktiga dragé eggen från Cloetta...!!! sååå goda. har inte öppnat påsen än men det ska bli så gott :) ska njuta av den ikväll sen när man ligger i soffan och myser under filten :)
har varit en mys helg hos min älskling :) blev lite galet igår med Melodifestivalen, hahahhaa.. borde inte se på sånt skit hahaha =P får lägga ner det där...
drog en sväng till Tezz förut, hon var bakis och ville självklart gå till rocco hahaha, men jag höll mig, åt ingen underbart goood kycklingtallrik som jag ångrar nu, för nu är jag hungrig hahaha :) men fick lite skvaller från deras utekväll iaf :) hihi.. sen var det bara att handla lite och åka hem... och fortfarande ingen som har byggt ihop min tv-bänk hahaha.. då nu ska jag ta tag i det :) ska nog gå bra :) får be mamma komma imorn och hjälpa mig med att ställa allt på rätt plats :)

nu ska jag sätta fart, får väl bli att göra nåt att äta sen med.. hmm...


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0