En vanlig måndag...

detta har varit en helt vanlig måndag... seg och tråkig och skitväder... usch..
hade möte i 2 timmar i slutet av arbetsdagen med, vilket gjorde att jag höll på att somna i soffan hihi.. men hamna i duschen till slut, sen har jag suttit i soffan heeeela tiden!! så sorgligt... usch... pratade med josse under promenaden igår att vi skulle börja gå långpromenader upp till 2-3 dagar i veckan :) kan bli riktigt gött.. får hoppas vi skärper oss bara :D denna veckan blir det nog inte förrän tidigast torsdag eftersom hon hade annat planerat redan :D imorn ska jag försöka komma iväg till skövde.. och tezz SKA med varesig hon vill eller inte hihi =) får väl försöka gulla lite med henne sen :) får väl åka själv i värsta fall :( mobbad som man är.. =P hihi..
hittat en mobil idag med :D hoppas hoppas jag kan köpa den :)

så fin så fin :) hihi...
får se hur det blir imorn, en dag i taget folks :)

snart läggdags här :) snart dags för jobb igen så :) hihi...
sweet dreams ;)


ciao och puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0