Fullt upp idag...

blev en "kort" dag idag...
jobb jobb jobb fram till tre :) sen åkte jag och hämta ett paket på ica :) och eftersom lilla tezz hade lämnat in sin mobil så fick jag ju inte tag på henne, så testade att åka hem till henne för o se om hon var hemma :D och det var hon hihi, så fick med mig henne till skövde :) hehe.. hitta ju inget som vanligt hihi.. kanske lika bra det... eller iofs hitta en aaaasgod parfym, DKNY´s nya!!!! men blev lite snål där så sket i det ;) hihi... köpte en ny väska iaf, en stor som jag kan ha när jag packar med mig halva garderoben då jag åker till snutten :D hihi... sen var vi ute på mediamarkt och kände o klämde på mobiler :D hihi... looove it...
sen åkte vi hem, körde hem henne te hennes far =P
sen åkte jag till ica för att handla, gick lite för fort eftersom jag längtade hem hihi, så självklart så glömde jag det som var viktigast att köpa hahaha, smaaart, så var bara att vända på parkeringen hemma och åka in till centrum igen, tog netto denna gången hihi... inget folk där så det var skönt :D hehe..
har inte varit skönare att lägga sig i soffan förut, sååå gött... tvättade bort sminket då jag kom hem o slängde in saker i kylen... :) så nu sitter man här och snart börjar House, tänkte faktiskt se det idag =P brukar inte sitta uppe "så länge" annars men idag så får jag nog göra det ;)
har precis köpt en present till mig själv med :) haha.. fyller man år snart, så gör man :D

visst är jag värd den ;) hihi...


Natti natt..
Saknar min prins...!!! (L)


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0