Gäster..

Var ju bara dags och städa efter frukosten imorse.. skulle ju få gäster då kan det ju inte se ut som kriget hihi :) började med köket, disken och sånt som vanligt... :) flyttade runt lite på sakerna med :) kul med lite förändring :) sen städade jag iordning resten av lyan :D kändes lite ovärt när mina första gäster kom :) min syster med familj (Tuva och Tobbe) dom kom ju med pizza så då var hela köket fullt med kartonger och bestick hihi :) men vad gör man inte :) fick ju skratta lite åt dom också :) dom kom ju från en veckas semester så dom såg lite lagom "generade" ut haha.. efter maten så började jag och syrran färga håret på varann :D Mandel Chokladbruuun ;) skönt och slippa det röda lite, gillade det men ser ut som man är gråhårig när utväxten kommer hihii =P sen kom mina andra gäster :) Louise och Tezz :) mina små flaxisar =P då blev det kolabollar, mjuk pepparkaka och choklad havreflarn :) hihi MUMS.. var inte så sugen men var ju tvungen och äta lite bara för att va social ;) hihi... kul och träffas lite igen iaf :)
nu sitter jag här i soffan själv och myser :D så skönt hehehe :D kollar på wipeout hahaha, ser sååå kul ut, skulle med vilja göra såna saker :) hihi... ska krypa upp i soffan nu...


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0