Glass..

här sitter man och äter Rocky Road glass :)
inte sååå äckligt :) tittar på Hem till gården med hahaa :) en liten fin serie..
har ringt till farfar och mäklaren idag :) och snart ska man till banken.. så imorn ska farfar få titta på huset med :D blir skönt att han tittar på det så man inte gör något förhastat... :) han kan ju så :) blir nice det.. börjar bli så spännande nu :) woohoo :) tänk om jag skulle få det, finns så mycket jag skulle vilja göra där :D skulle bli perfekt :D plus att jag skulle slippa min lägenheeeet!!!!
ska väl klä mig lite snart, tar nog en promenad fram till banken, tänkte ta bilen först men efter igår vet jag inte om jag pallar med att krångla med bilen inatt med =P hihi...

ha det bäst.. :)


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0