Händer lite väl mycket nu...

både bra och dåligt...
jag är ju fortfarande asnervös över huset. Ringde mäklaren igår och kikade lite hur det hade gått.. var två stycken som hade visat sig intresserade, men inga bud. så på måndag ska jag ringa banken och kolla lån och lite sånt. skulle behöva prata med min farfar med och kolla vad han tycker, han som kan sånt där, som jobbat med hus hela livet, vad man ska titta på och tänka på.. så får väl se hur det går.. vore mysigt och ha ett litet hus till sommaren :D men men, vi får se hur det går helt enkelt, kanske inte är meningen jag ska ha det huset heller =P
nu är det helg så :) jag och snutten ska nog åka iväg och kolla på huset :) hihi.. saken är den att huset inte alls ser så roligt ut när man ser det från gatan, det blir bättre när man kommer in på trädgården och in i huset :) men blir ju inget med det idag så =P men skönt o komma iväg lite :) sen åker vi nog förbi mamma och bosse, dom ska elda lite idag :) lite förtidig påskbrasa :D o griiiilla :D muuuums!!!!

nu ska jag väcka den lilla slappisen :)


ciao och puss!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0