Härlig lördag...

Har varit en riktigt nice dag idag :)
jag och snutten drog iväg till skara en sväng, så han fick kika på huset.. men svårt och lära gamla hundar och sitta hahaha, lilla neggot =P hihi... sen åkte vi och hämta Louise så jag kunde få min gitarr till GH:t :) hihi... så lånade vi deras nintendo wii med :) blir kul och testa :) kommer säkert inte fatta nåt men =P hihi... efter det så hälsa vi på kusinen en snabbis :) satte ute på hennes lilla uteplats och tog en cigg i solskenet :) underbart!!! ännu mer vill jag ha huset nu när man känner hur skönt det är med en egen uteplats :) hihi.. efteråt så åkte vi hem till mor, där vi tvättade min bil hihi :) den var lite skitig kan man säga =P men nu är den vit och fin igen :) tvångskelade ju självklart lite med figgemannen med :D så tjock och gooo :) min lilla älsklingskisse :) ska verkligen skaffa en kisse om jag skulle flytta till hus :) hihi...
mamma och bosse kom på motorcyklarna sen när vi varit där en stund :) då fick vi grillad korv med bröd :) underbart med grillat :) första för i år :) sen satte dom igång en brasa :) hehe... och mamma och älsklingen fick för sig att starta mammas gamla volvo hahahaha.. så dom satte in bosses bilbatteri i den och den startade, utan problem... och där hade den stått ute i över ett år =P haha.. dock hade bromsarna låst sig, så morsan fick dra igång bilen med hennes bil hahaha... så dom rev upp halva vägen hahahaha, såg så kul ut =P men sen funka den jättefint :) lilla bilen :) tut tut =P
även min lilla älskling hade en pyroman i sig =P haha... när vi andra hade gett upp och satt på en bänk och titta på solnedgången, då börja han elda hahaha =P så han kämpa den lille :)
Tuvisen dök upp mitt i allt med :) mamma skulle ju vara barnvakt åt den lilla busungen :) hihi, så söööt :)
grillen åkte fram igen med :) så blev det middag, med lax, potatis och bosses allt i allo sås :) hihi.. muuums...
klockan hann ju bli åtta så vi stannade på en tv kväll med Robinson 2009.. sådär bra skulle jag säga.. tycker de gick så fort bara =P sen var det ju bara gasen i bott hem så älsklingen kunde bänka sig framför tvn och kolla på Star Wars, så nu sitter jag här och skriver medan han trycker i sig chips och tittar... då får jag sitta här och skriva av mig =P
har snackat en del med mamma och bosse om huset idag med :) känns bra faktiskt... blir spännande och se vad banken säger :) förstår inte varför jag inte skulle få lån men :) det ska nog gå bra... sen får vi väl se vad mäklaren säger med, vill inte betala sååå mycket... =P ja ja, ska inte tänka på det mer nu :)
tänkt till och från på annat idag med, jobbigt som fan... hoppas verkligen att allt har gått bra idag! tänker på er... hoppas vi får hörat något snarast... kram på er!!! vill inte skriva mer, tycker det är lite för privat och utlämnande...

nu ska jag nog hitta på något annat och göra... kanske läsa eller något... =P


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0