Helg...

nu var det min tur att sitta vid datorn :)
efter jag sett 3-4 avsnitt av The Hills och Andreas vid datorn så var det nu min tur att kika runt lite :) hihi...

idag annars så har det var fullt upp hihi :) vi drog en sväng till A6 och Ikea imorses... kuligt kuligt, men lite väl dyrt.. måste skärpa mig =P var ju i Skövde igår med töserna... då rök ju några hundrigar med... hmm.. ja ja, på Ikea blev det lite nytt och fräscht till toan hemma :) så nu blir det en orange toa istället för lila :) hihi... våren är ju här så :) göööttans... sen lite annat smått och gott :) i Skövde hitta jag en del med :S hihi... jobbigt med vår, då vill man ha allt nytt :) + att jag köpte ny vårjacka i Lidköping med mamma... aja baja =P ja ja, man lever ju bara en gång vafan ;)

ska lägga upp lite bilder då jag kommer hem igen... för imorn måste jag verkligen hem och sätta ihop min tv-bänk, vet inte vem jag ska be hjälpa mig bara... muppar...!! ställ upp för fan =P hihi...

nu får jag väl hitta på nåt annat, älsklingen springer ju runt lite vilsen i sin egen lägenhet =P hahaha...



ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0