Hus...

Känner verkligen att jag vill ha ett hus nu :) vore så mysigt nu till sommaren, att låta dörren stå öppen, musiken på hög volym, grillen redo för kvällen :) sitta i solstolen och mysa. tänk, man kanske tom skulle kunna ha en vovve då :) man skulle faktiskt kunna ha en hundgård med litet hus :) fyfan vad jag vill ha det... pallar inte min cpiga lägenhet längre.. orkar inte ha grannar vägg i vägg, vill inte springa fyra trappor ner för att tvätta, vill inte att den förbannade hyran ska höjas hela jävla tiden.... nu har den stigit ännu en gång, har bott här lite mer än två år och hyran har gått från 3770 till 4117... faaaaan!!! vill inte mer nu... vill inte betala över 4000 för att bo i en övervarm jävla lägenhet i götene!!!! inte när man kan ha ett hus på "landet" ska leta och leta och leta.. jag ska hitta ett, det ska jag... =P hihi...

funderar på att lägga mig nu.. finns inget annat och göra så... kan va kul och läsa lite i boken med :D innan man glömmer dom första sidorna =P ska ju upp tidigt imorn med... tror jag ska ha möte med imorn, får väl se hur det blir med den saken... så välplanerat på jobbet ibland så... får se om chifen är tillbaka med =P ja ja...

Natti natt rövhattar... simma lungt.. och säg till om ni hittar ett hus till mig :) hahaha.... man kan lämna kommentarer tråkrövar....


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0