Kaos i tv-rummet...

ser ut som kriget här...
som sagt så ligger ju bänken fortfarande kvar på golvet i tv-rummet hihi :) ingen som har varit här och plockat ihop det, konstigt.... hihi :) men orkar inte ta tag i det nu... måste fan sova, känns som jag inte sovit på aslänge.. :S jobbigt som fan.. men är väl för att jag envisas med att gå upp i tid =P och tur är väl det, hade ju haft grym ångest annars... hihi.. på tal om ångest, har ångest inför morgondagen hahaha... palla gå till jobbet, ska jobba på viktmärkningen, som för övrigt tar död på mina handleder, och på detta ska jag jobba med en som är kilokåt :O hur fan går det ihop hihi =P men men, är väl bara och köra i mitt tempo, jag tänker inte jobba arslet (handlederna) av mig för arlas skull hahahaha =P glöm det.. palla gå med handledsskydd när man är 23... NOT..!!
23, jag är verkligen 23 :O fyfan.! min ena syrra var mor och gift när hon var 23 hahahaha.... ja, alla är vi olika, och tacka gudarna för det... :)
nu ska inte jag sitta här och tjöta mer, utan jag ska borsta mina tänder, tvätta mitt face och gå och bädda ner mig, kanske läsa en och en annan sida i min bok (vuxenpoäng) hahaha... läser en bok som heter Smuts, riktigt bra faktiskt, hittills.. :) tur det för annars hade jag inte kommit längre än till sida 5 ungefär :) hihi...

Natti natt...


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0