Kyligt...

nästan 10 minus ute nu när jag gick hem från jobbet, jopp jag gick eftersom jag inte pallar med min bil hahaha :D orka stå ännu en kväll på parkeringen och frysa och va vresig, nej tack :D har ju egentligen ingen anledning heller så :) kan behöva gå, sen vet man ju inte om jag kanske inte kan gå till jobbet så mycket längre till..
var ju på banken idag :) fick ett lånelöfte iaf... känns ju skönt det :) men finns en sak som kan ställa till det för mig och det är det befintliga lånet på huset och den nuvarande ägaren, men men :) ingen idé och tänka på det :) bättre och prata med farfar imorn och se vad han säger om det hela :) ska bli så kul... men tyvärr känns huset lite längre borta nu än vad det gjorde innan, trots lån.. så kan det vara och inget att lipa över.. :) vi får se imorn mina vänner :)

nu sitter jag här och äter chips med dip hahaha :) var ju meningen man skulle ätit det i helgen men blev inte riktigt så :) man åt mat och man var hos mamma osv :) så fick bli nu istället :D innan dipen blir dålig ;) hihi...
nu ska jag nog lägga mig och läsa lite :) börjar bli en liten boknörd :) men känns kul så :) såg på Efter tio imorses, där prata dom om en bok,  Människor man bör undvika, den verka riktigt rolig :D haha den måste jag läsa när jag är klar med min som jag läser nu :)
glömt och tittat på Familj Annorlunda med, hmm får ta det en annan dag :)
dags för sängen..

Natti natt... (L)


ciao och puss.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0