Långsam resa hem...

vet inte om långsam är rätt ord, hur kul är det att köra i 65km/h på E20 liksom...
hade nästan lust och svänga av i Lundsbrunn och sova hos mamma hahaha.. men var ju typ lika långt dit som att köra hem. men äntligen är man hemma iaf hahaa...
varit en sväng i skara idag, åkte in och var med tezz när hon var barnvakt åt Ida hahaha, sååå busig och så söt :) haha.. jag, tezz, ida och crille (tezz kusin) gick en sväng förbi louise för att kika hur det går i lägenheten :) hihi, börjar likna nåt nu iaf :D sen var vi så hungriga så vi gick till munken och köpa varsin panpizza =P hehe.. fin middag :)
på kvällen blev det film (som jag inte minns namnet på) jag, sabina, tezz och louise tryckte ihop oss i soffan och myste och käka chips och godis haha :) måste man ju om man ser på film ;) den var ju sådär bra, hände ju saker hela tiden som tur var :) hade ju somnat annars garanterat =P
men nu är man hemma och sminket ska bort sen ska jag krypa ner i sängen och bara gotta mig :D fyfan va gött det ska bli :)
imorn blire banken :) såååå nervös, röööva =P funderar på om jag kan få med mig mamma, blir så nervös, måste ju ringa mäklaren oxå, och eventuellt lägga bud :S hallå, jag är en ensam liten 23 åring som fortfarande känner sig som en liten flicka som sluta skolan nyss, hur ska jag våga det!!!! *snyft* hahaha... ja ja..
fick ju beröm på jobbet i fredags med, att jag hade skött mig, verka typ som chefen tyckte jag skulle utveckla min teamledarroll och shit :S vet inte riktigt jag men =P vi får se vad som händer, snart kanske jag är Arla boss och mångmiljonär ;) hahahaha... yeah, dream on bla bla :)

natti natt mina änglar...

jobba på lilla snutten :D ska drömma om dig nu :)


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0