Lets Dance final...

Magnus vann.. varken fel eller rätt...
själv hejade jag på Laila, tycker faktiskt hon var bättre, sen vet jag inte vad man ska gå på, om man ska rösta på den som dansar bäst, den som utvecklats mest, eller någonting annat... Lailas slut dans var sååå grym, tyckte verkligen dom skulle tagit hem det efter det... men men nu röstade svenska folket annorlunda, precis som vanligt... hihi =P
annars har början på helgen varit bra :) var i Lidköping igår med syrran och Tuva :) köpte massa smink hihii, sååå kul.. älskar smink :) så köpte vi ju självklart en doppresent med ;) det var ju det vi var där för att göra.. tog en fika med, såååå dyrt med fika!!! urk!!! sen var det bara att sätta sig i bilen till Falköping till min lilla snutt :) hihi.. så var lite surig för att han var hungrig =P så som vanligt blev det den enklaste vägen, han fick pizza och jag tog en lilla menyn på Mc D :D hihi.. så kan det gå...
blev en seg morgon imorse med, vakna 9.10 första gången, så tänkte jag att det lär vara omöjligt att få upp Andreas, så somna om, vakna av ett sms från kusinen hihi runt 11 :) då fick jag lite ångest, låg o tjata på snutten att han skulle gå upp =P hihi samtidigt som jag spela spel på mobilen =P hehe.. fick upp honom iaf, även om det tog lite tid :) sen var det dags att åka hem, han ska ju ut med jobbet ikväll och bowla så =P fick köra ner han till systemet med =P
så nu sitter man här vid datorn hemma hos mamma, dom drog iväg till Skövde dom.. kuul =P hehe.. bilen var full så jag fick stanna här.. gör mig inte så mkt iaf så :) ska väl dra mig till josse om ett tag med, inget roligt väder ute bara :( piiiiss skit röv regn =P såå tråkigt.. men får ju lite mindre ångest då om man ligger inne i soffan iofs =P hihi...
nu ska jag surfa runt på nätet lite :)


ciao och puss... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0