Morsan....

min mamma är ju så smaaart, NOT! hon har så svårt och hålla tyst asså...
förmodligen hade hon inte sagt något, om jag inte hade sagt att hon skulle vara tyst... men ja ja.. så nu är syrran på mig och tjatar.. hihi... så kan det gå :) kommer förmodligen inte och bli nåt, men ska kika iaf :) det kostar ingenting.. hihi.. :) min lilla älskling är ju lite neggo men =P hahaha.. hoppas verkligen att det kan bli bra, vill så gärna slippa min lägenhet... men är ju rätt stort steg till det att man köper ett hus men :D får väl se helt enkelt..

nu tittar jag på den rätte för Rosing, fyfan va töntigt... vilka idioter det finns :S beställer champagne på hennes namn, VA??? vad är det för stil?? ¤"%%&"%#!#¤!%!
nää, dags att slappna av lite innan sängen :D hihi... kommer bli så skönt att nana sen.. hihi.. men ska nog se lite på House sen, får se hur länge ögonen orkar bara hahaha =P

saknar min lilla snuttis :) du är så söt... men lite väl neggo ibland hahahaha :) puss på bara dig..


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0