Mys i soffan...

finns inget annat man kan göra...
blir till att ligga här och mysa i soffan och nysa... vet inte hur många nysattacker jag har haft idag asså.. helt sjukt.. hehe eller ja, sjuk är jag ju.. ringde jobbet nyss och sa att jag inte kommer imorn.. har ju för fan ingen kraft, ingen matlust, ont i hela kroppen och huvudvärk efter allt snooooorande.. fan va segt och vara förkyld... jaha, där kom det 4 nysningar på en gång.. näsan och ögonen rinner för fullt och ännu en nysning... ¤"#¤"¤#¤"""¤%%¤¤"#"
nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig under filten och fundera över mitt hus... hahaha... det var fan... palla nysa mer nu.. lika bra och avsluta inlägget nu...

simma lugnt..


puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0