Mysko samtal...

Sikka folk det finns... hahaha...
fick ett så himla kuligt samtal för några minuter sen hahaha.. det ringer en kille (skyddat nummer) säger att han heter Pelle och ringer från Systembolaget, hahaha.. bara där blev jag förvirrad, sen frågar han om mina alkoholvanor, om jag dricker på vardagarna, jag svara nej och småflinar lite ;) nästa fråga var om jag dricker på helgerna, varje helg, jag svarar även där nej, och då undrade han om jag drack nångång och där blir mitt svar, Väldigt sällan, då tackar han för sig väldigt snabbt och lägger på... hahaha.... realy myysko :) men men hahaha :D sorry att ni inte tjänar några pengar på mig snubbo =P
idag har jag varit en sväng i Skara med kusinen :) hon hade lite ärenden.. så tog vi varsin kycklingtallrik på Rocco :) hihi... vad annars ;) vi tog även en sväng förbi huset jag ska kolla på imorn, låg ju grannar runt om men, får se hur det känns imorn när jag kollar på det :) ligger ju ganska bra till annars :) hihi.. får göra en plus och minus lista efteråt :) hihi.. nu är jag hemma iaf och krypit ner i soffan :) sååå gött, tittar lite på The Hills :) hihi... nu händer det grejer på tvn hahaha :D

hörs senare muppisar :)


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0