Orka...

fan, här tog man sig sovmorgon och så är man astrött....
hmm, ja ja nu är man uppe iaf och är ju bara att ta tag i det =P i livet asså, eller nåt... igår blev det dusch och frulle, sen dra till kusinen med en gång :D vi skulle ta en promenix och käka lite och det gjorde vi med :) blev en promenad på 1 h 45 min :) jäkligt gött.. sen gjorde josse korvstroganoff :) mums mums.. sen blev det för ovanlighetens skull kolabollar till efterrätt :) hihi. sen var det bara att åka hem och fixa käket till jobbet.. =P och då var den förbannade parkeringen full... är ju så att jag parkerar på kyrkansparkering, och igår så var det väl tydligen nån begravning där eller nåt.... palla.. så tog bilen till jobbet :) och tur var väl det :) för på eftermiddag/kväll så kom det SNÖ igen =P vafaaaan, ska vädret aldrig ge sig, på morgonen var det solsken och vår, sen blev det snöööö... ja ja :) jag skiter i vilket =) på jobbet gick det väl helt okej. dom som vet säger ju att man kan få knutar i ryggen och sånt, som man kan massera bort och så.. eller alla har väl typ knutar men men, jag kan säga som så att igår kände jag dom ordentligt :S fyyyfaaan vad mina axlar och rygg värkte igår på jobbet, aldrig mer att jag ställer mig där igen =P fyfan.... ont ont... men nu är det helg :) och jag sitter här i soffan och gör ingenting, borde ju gå till köket och göra en frulle =P sen måste jag diska, uuurk! men men är väl bara och ta tag i det.. ska dra till skövde me töserna flax sen :) hihi... får se hur det går :) hihi... dom brukar ju bråka om framsätet hihi :)



ciao och puss... (L)


ps. njut av maskinens ny singel med :) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0