Personalfest...

nu har det varit personalfest igen :) själv var man inte där, faller "damen" (mig) inte riktigt i smaken =P hihi... nää men har varit där en gång, vilket betyder att jag varit där alla gånger =P samma fullt som blir redigt fulla, samma folk som blir utslängda etc. ingen idé. men man hoppades ju ändå på liiiiite skvaller från några som varit där.. men NÄE, vafan!! dålig stil asså... hihi... ingen som kommer ihåg något, undra vad det kommer sig... och några är sjuka, mycket ovanligt, NOT... så fick gå på jobbet och fantisera ihop vad som kunde ha hänt hahaha :) sen var jag lite smått irriterad på jobbet, palla med folk som alltid vet och kan allting bäst!!! denna gången var jag väl kanske inte lika tyst som jag brukar, utan va lite mer, Håll käften och kör ut skiten bara... hahahhaa... fyfan va hård man är ;) hihi... (NOT där med fan...) arbetsdagen är slut och jag sitter här och väntar in mamma :) och äter upp snuttens glass hihi :) har lite huvudvärk med, kan ha och göra med att jag varit lite sur eller för att det är fullmåne =P vet inte men :) ska snart få i mig lite och äta, sen sooova :) skrev upp mig på tvättid imorn :S får se hur det blir med den saken :) ska försöka komma ut imorn och gå en sväng om solen kan tänka sig att visa sig :)

nu ska jag nog grejsa lite innan mor kommer :)
Natti natt...


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0